El dia 16 de novembre els nens i nenes del cicle mitjà vam anar al parc de la Mitjana de Lleida a fer uns jocs relacionats amb la flora i la fauna del parc.
divendres, 23 de novembre del 2012
dimecres, 14 de novembre del 2012
EXPERIMENTEM AMB ELS SENTITS
Els alumnes de tercer després d'haver treballat el tema dels sentits, hem anat al laboratori per experimentar i comprovar el que hem après a la classe.
Hem realitzat els següents experiments:
dimarts, 16 d’octubre del 2012
TALLER D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE AL BUS DE LA FUNDACIÓ ALÍCIA
Els nens i les nenes de 3r. i
4t. vam anar al bus que la fundació ALÍCIA tenia situat a l’estació d’autobusos
de Tàrrega, amb motiu de la celebració de la fira del Medi Ambient.
En aquest taller, a més
de poder aprendre com fer un esmorzar
saludable, de manera molt pràctica, també vam tenir l’ocasió de poder tastar-lo.
dilluns, 4 de juny del 2012
Colònies (III)
Aquí podeu veure les fotografies de les colònies. N’hi ha
tantes que gairebé podreu seguir totes les activitats que vam fer minut a
minut!
Han estat uns dies de convivència inoblidables! Ja estem impacients
per tornar-hi l’any que ve.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)