EL CICLE MITJÀ US DESITJA BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!
dijous, 20 de desembre del 2012
Els pessebres de Cicle Mitjà
Acabant el primer trimestre, i coincidint amb les festes de Nadal, tots els nens i nenes de cicle Mitjà, a l'àrea de plàstica hem confeccionat un pessebre usant la metodologia del treball cooperatiu.
Com que no ens el podem endur, cadascú en té una petita representació fotogràfica, a manera de felicitació que guardarem com a record.
´CLUB BANYETES - VISITEM LA MITJANA DE LLEIDA
divendres, 23 de novembre del 2012
Visita al parc de la Mitjana
El dia 16 de novembre els nens i nenes del cicle mitjà vam anar al parc de la Mitjana de Lleida a fer uns jocs relacionats amb la flora i la fauna del parc.
dimecres, 14 de novembre del 2012
EXPERIMENTEM AMB ELS SENTITS
Els alumnes de tercer després d'haver treballat el tema dels sentits, hem anat al laboratori per experimentar i comprovar el que hem après a la classe.
Hem realitzat els següents experiments:
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
