divendres, 25 de gener del 2013
dimarts, 22 de gener del 2013
Diem adéu al nostre amic Aleix
Des d’aquest segon trimestre ja
no tindrem entre nosaltres el nostre amic Aleix.
Tot i que li vam escriure
dedicatòries i li vam fer un bon comiat l’Aleix sempre estarà dins del nostre
cor.
Aleix esperem que a l’escola
Alba tot et vagi fantàstic i que t’ho passis molt bé!
Una abraçada molt forta dels
teus amics i amigues de l’Àngel Guimerà.
Alumnes i mestres
dijous, 20 de desembre del 2012
Els pessebres de Cicle Mitjà
Acabant el primer trimestre, i coincidint amb les festes de Nadal, tots els nens i nenes de cicle Mitjà, a l'àrea de plàstica hem confeccionat un pessebre usant la metodologia del treball cooperatiu.
Com que no ens el podem endur, cadascú en té una petita representació fotogràfica, a manera de felicitació que guardarem com a record.
´CLUB BANYETES - VISITEM LA MITJANA DE LLEIDA
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

