divendres, 25 de gener del 2013

dimarts, 22 de gener del 2013

Diem adéu al nostre amic Aleix



Des d’aquest segon trimestre ja no tindrem entre nosaltres el nostre amic Aleix.
Tot i que li vam escriure dedicatòries i li vam fer un bon comiat l’Aleix sempre estarà dins del nostre cor.
Aleix esperem que a l’escola Alba tot et vagi fantàstic i que t’ho passis molt bé!
Una abraçada molt forta dels teus amics i amigues de l’Àngel Guimerà.

Alumnes i mestres

dijous, 20 de desembre del 2012

EL CICLE MITJÀ US DESITJA BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!




Els pessebres de Cicle Mitjà




Acabant el primer trimestre, i coincidint amb les festes de Nadal, tots els nens i nenes de cicle Mitjà, a l'àrea de plàstica hem confeccionat un pessebre usant la metodologia del treball cooperatiu.
Com que no ens el podem endur, cadascú en té una petita representació fotogràfica, a manera de felicitació que guardarem com a record.

´CLUB BANYETES - VISITEM LA MITJANA DE LLEIDA

Els dies 8 i 15 de desembre dins de la programació de TV LLeida al programa el "Club Banyetes", es van passar dos vídeos enregistrats el dia que vam anar a visitar el parc de la Mitjana.