dimarts, 17 d’abril del 2012

passaparaulaemptydeemptylaemptynostraemptyescola

Els alumnes de cinquè han confeccionat aquest passaparaula sobre la nostra escola, esperem que us agradi i que passeu una bona estona fent-lo

dilluns, 16 d’abril del 2012

divendres, 13 d’abril del 2012

sortidaemptyaemptypiera



El dia 30 de març els alumnes de 3r i 4t vam anar al centre de recuperació de fauna salvatge de Piera. Allí vam poder veure molts animals mamífers com els llops, els linx etc.. . i també tot un seguit d’aus rapinyaires, la majoria nocturnes entre elles àguiles, òlibes, falcons, corbs, mussols ducs...
Després de dinar ens van fer una demostració de vol d’algunes d’aquestes aus.
Va ser molt divertit i emocionant, i malgrat la calor ens ho vam passar molt bé.


dimecres, 14 de març del 2012


Qui guanyarà, la granota o tu?.

dissabte, 10 de març del 2012

Fes el trencaclosques

divendres, 2 de març del 2012

Visita dels mossos

ELS DIES 28 I 29 DE FEBRER ELS MOSSOS VAN VENIR A FER UNES XERRADES SOBRE EL TRÀNSIT ALS ALUMNES DE C. MITJÀ. VAN FER UNS TALLERS MOLT DIVERTITS RELACIONATS AMB L’ÚS DEL CASC AMB LA BICI I EL CINTURÓ AL COTXE.