diumenge, 20 de maig del 2012

jornadaemptydeemptyprimaveraemptyiemptydelemptymediemptyambient


Aquest diumenge es va celebrar la jornada de “primavera i del medi ambient” a la nostra escola. Van ser nombrosos els alumnes i familiars que s’acostaren al centre durant tot el matí.
L’activitat principal va consistir en la plantada de flors al pati del davant. També es va repartir xocolata desfeta i melindros.
Van tenir molt èxit les paradetes que es van muntar al pati relacionades amb el medi ambient: Construcció de joguines amb materials reciclats, exposició de productes ecològics, tallers d’elaboració de colònia, pastissos...
Després els cap-grossos, acompanyats pel nostre gegantó, van donar un tomb pel pati. I la jornada es va cloure amb la ballada de la sardana: “La Santa Espina”, amb lletra d’Àngel Guimerà.


dimecres, 16 de maig del 2012

dimarts, 17 d’abril del 2012

passaparaulaemptydeemptylaemptynostraemptyescola

Els alumnes de cinquè han confeccionat aquest passaparaula sobre la nostra escola, esperem que us agradi i que passeu una bona estona fent-lo

dilluns, 16 d’abril del 2012

divendres, 13 d’abril del 2012

sortidaemptyaemptypiera



El dia 30 de març els alumnes de 3r i 4t vam anar al centre de recuperació de fauna salvatge de Piera. Allí vam poder veure molts animals mamífers com els llops, els linx etc.. . i també tot un seguit d’aus rapinyaires, la majoria nocturnes entre elles àguiles, òlibes, falcons, corbs, mussols ducs...
Després de dinar ens van fer una demostració de vol d’algunes d’aquestes aus.
Va ser molt divertit i emocionant, i malgrat la calor ens ho vam passar molt bé.