dimarts, 26 de juny del 2012
dilluns, 4 de juny del 2012
Colònies (III)
Aquí podeu veure les fotografies de les colònies. N’hi ha
tantes que gairebé podreu seguir totes les activitats que vam fer minut a
minut!
Han estat uns dies de convivència inoblidables! Ja estem impacients
per tornar-hi l’any que ve.
diumenge, 20 de maig del 2012
Aquest diumenge es va
celebrar la jornada de “primavera i del medi ambient” a la nostra escola. Van
ser nombrosos els alumnes i familiars que s’acostaren al centre durant tot el
matí.
L’activitat principal va
consistir en la plantada de flors al pati del davant. També es va repartir
xocolata desfeta i melindros.
Van tenir molt èxit les
paradetes que es van muntar al pati relacionades amb el medi ambient:
Construcció de joguines amb materials reciclats, exposició de productes
ecològics, tallers d’elaboració de colònia, pastissos...
Després els cap-grossos,
acompanyats pel nostre gegantó, van donar un tomb pel pati. I la jornada es va
cloure amb la ballada de la sardana: “La Santa Espina”, amb lletra d’Àngel
Guimerà.
dimecres, 16 de maig del 2012
dimarts, 8 de maig del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)