dimarts, 26 de juny del 2012

bonesemptyvacances


Ja hem acabat el curs, i des d'aquí us volem desitjar unes Bones Vacances. 
Recordeu que l'estiu és molt llarg, i que heu de dedicar algunes estonetes a repassar el que hem fet i també a llegir.




dilluns, 4 de juny del 2012

Colònies (III)


Aquí podeu veure les fotografies de les colònies. N’hi ha tantes que gairebé podreu seguir totes les activitats que vam fer minut a minut!
Han estat uns dies de convivència inoblidables! Ja estem impacients per tornar-hi l’any que ve.


Colònies (II)

Colònies (I)

diumenge, 20 de maig del 2012

jornadaemptydeemptyprimaveraemptyiemptydelemptymediemptyambient


Aquest diumenge es va celebrar la jornada de “primavera i del medi ambient” a la nostra escola. Van ser nombrosos els alumnes i familiars que s’acostaren al centre durant tot el matí.
L’activitat principal va consistir en la plantada de flors al pati del davant. També es va repartir xocolata desfeta i melindros.
Van tenir molt èxit les paradetes que es van muntar al pati relacionades amb el medi ambient: Construcció de joguines amb materials reciclats, exposició de productes ecològics, tallers d’elaboració de colònia, pastissos...
Després els cap-grossos, acompanyats pel nostre gegantó, van donar un tomb pel pati. I la jornada es va cloure amb la ballada de la sardana: “La Santa Espina”, amb lletra d’Àngel Guimerà.


dimecres, 16 de maig del 2012