divendres, 23 de novembre del 2012
Visita al parc de la Mitjana
El dia 16 de novembre els nens i nenes del cicle mitjà vam anar al parc de la Mitjana de Lleida a fer uns jocs relacionats amb la flora i la fauna del parc.
dimecres, 14 de novembre del 2012
EXPERIMENTEM AMB ELS SENTITS
Els alumnes de tercer després d'haver treballat el tema dels sentits, hem anat al laboratori per experimentar i comprovar el que hem après a la classe.
Hem realitzat els següents experiments:
dimarts, 16 d’octubre del 2012
TALLER D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE AL BUS DE LA FUNDACIÓ ALÍCIA
Els nens i les nenes de 3r. i
4t. vam anar al bus que la fundació ALÍCIA tenia situat a l’estació d’autobusos
de Tàrrega, amb motiu de la celebració de la fira del Medi Ambient.
En aquest taller, a més
de poder aprendre com fer un esmorzar
saludable, de manera molt pràctica, també vam tenir l’ocasió de poder tastar-lo.
dilluns, 4 de juny del 2012
Colònies (III)
Aquí podeu veure les fotografies de les colònies. N’hi ha
tantes que gairebé podreu seguir totes les activitats que vam fer minut a
minut!
Han estat uns dies de convivència inoblidables! Ja estem impacients
per tornar-hi l’any que ve.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
