divendres, 23 de novembre del 2012

dimecres, 14 de novembre del 2012

EXPERIMENTEM AMB ELS SENTITS

Els alumnes de tercer després d'haver treballat el tema dels sentits, hem anat al laboratori per experimentar i comprovar el que hem après a la classe.
Hem realitzat els següents experiments:

dimarts, 16 d’octubre del 2012

TALLER D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE AL BUS DE LA FUNDACIÓ ALÍCIA



Els nens i les nenes de 3r. i 4t. vam anar al bus que la fundació ALÍCIA tenia situat a l’estació d’autobusos de Tàrrega, amb motiu de la celebració de la fira del Medi Ambient.
En aquest taller, a més de  poder aprendre com fer un esmorzar saludable, de manera molt pràctica, també vam tenir l’ocasió de  poder tastar-lo. 


dimarts, 26 de juny del 2012

bonesemptyvacances


Ja hem acabat el curs, i des d'aquí us volem desitjar unes Bones Vacances. 
Recordeu que l'estiu és molt llarg, i que heu de dedicar algunes estonetes a repassar el que hem fet i també a llegir.




dilluns, 4 de juny del 2012

Colònies (III)


Aquí podeu veure les fotografies de les colònies. N’hi ha tantes que gairebé podreu seguir totes les activitats que vam fer minut a minut!
Han estat uns dies de convivència inoblidables! Ja estem impacients per tornar-hi l’any que ve.