dijous, 20 de desembre del 2012

EL CICLE MITJÀ US DESITJA BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!




Els pessebres de Cicle Mitjà




Acabant el primer trimestre, i coincidint amb les festes de Nadal, tots els nens i nenes de cicle Mitjà, a l'àrea de plàstica hem confeccionat un pessebre usant la metodologia del treball cooperatiu.
Com que no ens el podem endur, cadascú en té una petita representació fotogràfica, a manera de felicitació que guardarem com a record.

´CLUB BANYETES - VISITEM LA MITJANA DE LLEIDA

Els dies 8 i 15 de desembre dins de la programació de TV LLeida al programa el "Club Banyetes", es van passar dos vídeos enregistrats el dia que vam anar a visitar el parc de la Mitjana.



divendres, 23 de novembre del 2012

dimecres, 14 de novembre del 2012

EXPERIMENTEM AMB ELS SENTITS

Els alumnes de tercer després d'haver treballat el tema dels sentits, hem anat al laboratori per experimentar i comprovar el que hem après a la classe.
Hem realitzat els següents experiments: